Article 11

Platerésco A hozzáadás, sm. (Pl. m. - Chi) [spanyol plateresco, platero, Demeter nevu ezüstmuves goldsmith]. Az építészeti stílus dekoratív hatása ismert, eros Spanyolországban az elso fele a XVI. században. 

A komplex kialakulása hozzájárult a tuzpiros elemek, a gótikus és reneszánsz olasz, francia és a Mudejar, csakúgy, mint a suru és gazdag íz, aprólékos díszítésu levezetheto az ékszereket. A plateresco is a megjelölt elaboratissima dekorációs tárgyak ezüst és arany, és már a felépítése, akik meghatározott Zuñiga Ortiznak adta platerescas kitüntetések a királyi kápolna a Sevilla. Legjellemzobb példája ennek a Salamanca (Egyetem, 1516-29; a Monterrey-i palota), Toledo (kórház, S., 1504.), Cruz Sevilla (Ajuntamento Alcalá de Henares), (1540-53), és a Guadalajara (Palacio del Infantado). - Elmélyítsék lásd Gedea Art 6 térfogat pp 246-252" "mélyíteni lásd Gedea Art 6. pp 246-252" vol. Tartalmazza a Sm. és hozzá (pl. m. - Chi) [XVIII. században; probl. Az iskola baroco]. 1) Sm, muvészeti és irodalmi, ami a teljes classicism a tizenhatodik században a Arcadia és általában a rationalism a tizennyolcadik században. (2) Az irodalmi és muvészeti alkotások reprodukálása, hogy ez a stílus vagy annak egyes vonatkozásait: barokk festmény, a palota, a barokk templomot. A kiterjesztés spregiativa dolésu, pazar, mesterséges, dagadt, bizarr, esetlen: "Barokk szakaszban a túlterhelt kocsit ori, pehely," (Gozzano). Szakirodalom A barokk nemek, secentismo, az olasz és a spanyol concettismo gongorismo és a történelmi idoszakot, amely nyilvánvaló, hogy értékelték, mint alapveto és jellemzo a tizenhetedik században.

A példás, a reneszánsz, mely tagadhatatlanul elindult a hivatalos és az innovatív elemek a kifejezo jókedvvel fordulva impersonati gyakran és bizarr ötleteit és szeszélyes, könnyu volt a barokk és az üresség pusztán külso és capziosi. A tizenhetedik század óta a század volt a kialakításán munkálkodó ellenreformációs és spanyol túlsúlya az olaszországi Risorgimento irodalmi kritikus, a hold után a Megvilágosodás, az Arcadia, barokk, nem esik egybe az ötleteit és újdonság hivatalos keresi a külso gondolatok a politikai és szociális és a muvészet, a játék és a hedonizmusba vezet, önmagában. A visszavonás gondolata a korai olasz irodalom története és kritikus értékelését, az üres és terméketlen, irodalom, elhanyagolta a képi muvészetek és a zene, valamint a fin Európában és Latin-Amerikában, észrevette a brilliance ötleteit és mély értelemben, dekoratív. A fogantatástól a muvészet és a költészet kizárólag a carducciano classicism és a civilizáció, a Risorgimento miatt az olasz irodalom története, de Sanctis, Benedetto Croce, a negatív ítélet szinte barokkos, secentismo, ha nem éppen a romló marinismo, ha a mulasztás, eloadómuvészetek és a zene, a híres történet, hogy a barokk kor, Olaszország, 1929. A filozófus volt, mielott azonban Calcaterra, Jet és más tudósok, aki a legnagyobb olasz költészet, a tizenhetedik században; ilyen szempontból, a példányok próbákra és az új olasz irodalom-, illetve a tizenhetedik században, 1911 és 1931, valamint a különbözo írók, anélkül, hogy pontosan úgy érezte, hogy több barocchismi, Basile Lo Cunto de (arc, Olasz a Pentamerone magát"). A negatív ítélet sokszor oka több feltuno provokált, és valójában a kultúra, szellemiség helyett, a barokk irodalom és költészet, a kritikus helyzetben a hosszú ugyanolyan kritikus olasz egyetemen, és még egy rossz az a hozzájárulás, hogy a reneszánsz felé mozdul el az új hódítások: a valóságban már Karl Vossler, nagy odaadással, nem tudta elfogadni, a barátom és volt jelen a betuket, majd, a Spanyol Góngora és más költok. A negatív ítéletet a barokk (a valódi mozgás furcsa és bizarr, a költoi (vagy culteranismo gongorismo), spanyol, francia és angol nyelvu preziosismo eufuismo olykor kisebb a negatív értéket a muvészet történetét is. És ez a komoly csalódást azoknak, akik imádják a barokk építészet Európában és Latin-Amerikában, és elhagy a pontosan meghatározott barokk zene. Ezzel ellentétben a trend negatrice, vagy legalább korlátozása, a barokk, az általános és különös, hogy az irodalom (és a kritikusok secentismo ido) a katalán kíváncsiságon Eugenio D'Ors, a híres könyv, széles körben elterjed francia fordításban 1936-ban, a barokk, a lélek és isten, a tipológia, a vantò classicism ellentétben, a formai harmóniát és a muvészetek, euritmia. Sok, már eleve egy bizonyos módon Wölfflin 1888 óta a reneszánsz és a barokk, és a kritika az új trendeket, a muvészet, a tiszta látást polemically lett volna lehetosége, a D'Ors, a barokk ízlés szerint ötleteit, az új és a ragyogó, a szabályokat többé-kevésbé classicism iskola. Ha az elmúlt néhány Nisard nem tehet a francia romantikus, mint a latin költok az elítélt dekadenciájával szemben most dicsekedni szabálytalan jellegu, hanem inkább évszázadok óta újítók pozitív elemek kapcsolódnak az emberi szellem ötleteit, bizonyos tendenciák alessandrinismo a középkor számos formális hódítások, a natura morta, festés, kerti muvészi, a dekoráció, a drágaköveket és a vicceket. Valami szabálytalan egyébként a barokk áll, amely egy-két évszázaddal ezelott azt jelentették: pearl barrueca furcsa alakú, és tökéletesen kerek, vagy a francia barokk melléknév (származási) Spanish-Portuguese csatlakozott a hagyományos olasz baroco (az iskolai filozófia a középkorban). Az lenne a "faj" (csaló) az idézett is volt, mintha a "csalást". És azt is észrevette, hogy a hipotézis (merész), akik minden bizonnyal a spanyol barrueco berrueco vagy, azon kívül, hogy a szabálytalan gyöngy vagy scaramazza, eloször is a "meredek" (és könnyen csatlakozhat a francia Mansart* stílusában meglehetosen rokokó). Bármi legyen is a neve, barokk, eloször a neoclassical rationalists és a tizennyolcadik század, mint rajongó, és tüntetoleg, bizonyos, hogy néhány éve már a muvészet és az irodalom nagy része a teljes Európa, a Cinquecento és a tizennyolcadik század, pozitív értelemben, hogy az a civilizáció, szeretett volna új és nagyrabecsülésünket és kritikus (és nem csak az a kérdés, hogy a gömb a hedonizmusba vezet) a fantasy, az ivarzás, a keresés, az új. Ez az értékelés nem is szükségesek, ha figyelembe veszi, hogy a barokk az, hogy a világban, a civilizáció egyes népek és a saját korlátait is ötletes, Angliában, ahol a reneszánsz adta annak a civilizációnak az íze tökéletes, a társaság és az istent, mint a legfelsobb szinte petrarchismo meghódítása. Már mondtam, hogy az olasz irodalom prebarocco ízét, a gondolkodó, a Aretino, fantázia, a színházi, az ajtó alsó áramlatokkal járt és különösen a kíséro rendezvények a classicism dalokba is, a test és az irodalmi Bruno a lehetetlenség, hogy egy egységes, minden, még a nagy reneszánsz; a francia preziosismo indokolatlanok, oszintén, barokk díszítésu, a katolikusok és a hugenották a költok, a metafizikus költok angol (a híres két meghatározás) és más szerzok a barokk megerosítése elengedhetetlen a kutatás újszerusége és a jobb, a zseniális ötleteit és minden szabályt. Színház Érdekes eleme az, hogy a barokk az színház, különösen Franciaországban és Olaszországban is: kutatási zsibvásárba, érzékiséget, a szenvedély, a nagy, látványos jelenetek tuno hústrancsírozást hatások, a meglepetéseket. Nyilvánvaló fejlodés miatt a reneszánsz színház (Seneca) hatása a szenvedélyek és az eroszakos hatások, ördögi vagy erkölcstelen incesti (bezárólag) még a moraleggianti trendeket. A gog, a féktelen politikai szenvedély (még a nok végzik, gyakran egy másik szélsoséges eset a "csoda", hogy így sokkal többet kell "wow", a fejeket a jelenet lerövidítve, váratlan awards stb. jellemzo a barokk színházi az Emanuele Tesauro Ermenegildo, Olaszországban (és néhány, az ADAM és Andreini Franciaország Scédase A., Charite, Hardy, a Poullet Machabée Virey du többen Gravier, Saint Vincent, de Gallardon Boissin. A vizuális hatás s a barokk nyelvi az a jelenet, amikor több kiváló alkotások, nyelv, jóllehet a központi téma imaginifico gyakran jelenik meg a játékban, a fikció és a valóság közötti kontraszt, élet és álom között. Azt hiszem, a tragédia, a Shakespeare-i elisabettiana tragédiáját, Molie, Calderón és a híres komikus La Vida es sueño, és a spanyol színház. Az új költoi világ muvészeti majd lenne egy új szabályok alapján; az íz, poetics, mindig várható. A barokk, a maga a modern költészet, az önálló és a spontán, nem kizárt, hogy a hedonista jellege, hogy felfedi magát, és még a muvészetek háza és a modernitás követelményeinek, küzdeni. Tudatában volt, hogy a muvészetek és az emberi munka és a levelet, majd a világ válságában, a felfedezések és a várható új csodáira. Ez a követelmény a barokk hallható modern történelmi idoszak, amely már az új fejleményeket, még a romantikus korszak (még akkor is, ha ez a rekesz minden hivatalosan túl szorosan követi a a megvilágosodás és a tizennyolcadik század rationalism). Valójában sok szempontból a regény és a modern költészet magyarázható csak a barokk. Muvészet: Általános információ A képi muvészet, idorendben a lépés sajátos modorral és a végeredmény az, aki a barokk (XVII század meglehetosen rokokó és a XVIII) . A sajátos modorral kezdve pontosan tudja a genesis vázlat a barokk (általános szükségszeruen összetettsége azt jelenti, hogy a jelenségek), az érzékenység, a természet megújul, a stílusok és a formák, az elore meghatározott mannerist válság megmutatta a kopás, a modulok ismétlését már kimerítették. A válság, az esztétika és a kognitív, a vallási és a politikai, a bírálat kialakításán munkálkodó ellenreformációs ösztönzése, és a klasszikus egyházjog és kifejezési formák és melyik átértékelniük megjelenés: nem igényelt nagyobb az arány a természet és a formák, de nem jelent új jelentést és az érzelmi dolgok között. Ez jelentos felújítás, amely a különbözo azt jelenti, hogy ügyes technikával, míg a illusionism helyezi a barokk muvész. A tér, ami architektúra és szerves: geometriai oka nem feltétlenül esik egybe a lényeg, hanem az , hogy a megjelenés és a valóság közötti határ. A kilátás a scenographic illusiva és a nézo kapcsolata: az épület nyitott passzív folyamatos kapcsolat a városi térben vagy a tájkép; szent a pengék gesztus felkéri az érzelmi részvételét; a szobrászatban, mindig dinamikus kapcsolat a teret, rajta. A bensoséges közötti kölcsönhatásokat, látványos és hely megfelel a nagyobb mértéku betartása a különbözo technikák között: a festészet, a szobrászat, az építészet, az építészet és a megváltoztatása dekoráció született. A fény, ami lényeges eleme a tér barokk, nem a "Lumen" tiszta és abszolút a reneszánsz, de végtelen "relatív", a folyosókon, az egyházak, és vonulj a struktúrák, a színeket, vagy li elokészíti, a drapériák, a sugarak visszaidézzem a márvány, vakolat, aranyozott fából. A barokk nyelvi fejlesztés a korábbi évtizedekben a tizenhetedik századi Rubens által, a tények és a Borromini hódítás minden szinten dolgozók: kézmuvesek, modellers carvers, argentieri, hozzájárulnak a diffúziós fontos hozzájárulást. Ezen alapveto szempontokat, az új stílus nem elvált mély ragaszkodást, a történelmi valóság, növekszik és fejlodik: az abszolút monarchiák (Spanyolország és Franciaország) és a pápák vagyunk postcontroriformistico hozzájárul az igéknek és határozott elképzelés az egyes alakok az egyház és az udvar Valga: például a tipológia, a templom egy gazdagon díszített, az egyik, hogy Jézus del Vignola, a tökéletes funkcionalitás Liturgia Kézikönyvébol vettek át, Európában és Amerikában is. És egy panoráma a szempontjaira, a nemzeti és regionális megmunkálások és még kevésbé azok a dinamikus szuziesek classicism szónoki között és az egyházjog miután elhessegette (építészet), a realizmus és a festészet allegorikus decorativismo (festmény), amely az Európai barokk, és hogy a kulturális körülmények mellett a nemzeti példás: Olaszországban a tények és a Borromini, és Pietro da Cortona milánóiakat. Így megtaláljuk a belso európai barokk nagy áramok és a hatása, hogy nem ássák alá a unity nemzetközi jelenség. A Naturalista és a scenographic, Olaszország és Spanyolország Közép-Európában és terjed, a külön az egyházi rendek, eléri az amerikai gyarmatokra; a jelenlegi tudományos és klasszikus Franciaországban, Angliában, Hollandiában, majd végül a nagy-realizmus milánóiakat, jelenség látszólag a barokk ellen vitairatokat a dekoratív értelemben, de scenographic született a figyelmet a természet, a klasszikus hagyományt, ami azt hittük az egyik érdekes az új stílust. Platerésco A hozzáadás, sm. (Pl. m. - Chi) [spanyol plateresco, platero, Demeter nevu ezüstmuves goldsmith]. Az építészeti stílus dekoratív hatása ismert, eros Spanyolországban az elso fele a XVI. században. A komplex kialakulása hozzájárult a tuzpiros elemek, a gótikus és reneszánsz olasz, francia és a Mudejar, csakúgy, mint a suru és gazdag íz, aprólékos díszítésu levezetheto az ékszereket. A plateresco is a megjelölt elaboratissima dekorációs tárgyak ezüst és arany, és már a felépítése, akik meghatározott Zuñiga Ortiznak adta platerescas kitüntetések a királyi kápolna a Sevilla. Legjellemzobb példája ennek a Salamanca (Egyetem, 1516-29; a Monterrey-i palota), Toledo (kórház, S., 1504.), Cruz Sevilla (Ajuntamento Alcalá de Henares), (1540-53), és a Guadalajara (Palacio del Infantado). - Elmélyítsék lásd Gedea Art 6 térfogat pp 246-252" "mélyíteni lásd Gedea Art 6. pp 246-252" vol. Tartalmazza a Sm. és hozzá (pl. m. - Chi) [XVIII. században; probl. Az iskola baroco]. 1) Sm, muvészeti és irodalmi, ami a teljes classicism a tizenhatodik században a Arcadia és általában a rationalism a tizennyolcadik században. (2) Az irodalmi és muvészeti alkotások reprodukálása, hogy ez a stílus vagy annak egyes vonatkozásait: barokk festmény, a palota, a barokk templomot. A kiterjesztés spregiativa dolésu, pazar, mesterséges, dagadt, bizarr, esetlen: "Barokk szakaszban a túlterhelt kocsit ori, pehely," (Gozzano). Szakirodalom A barokk nemek, secentismo, az olasz és a spanyol concettismo gongorismo és a történelmi idoszakot, amely nyilvánvaló, hogy értékelték, mint alapveto és jellemzo a tizenhetedik században. A példás, a reneszánsz, mely tagadhatatlanul elindult a hivatalos és az innovatív elemek a kifejezo jókedvvel fordulva impersonati gyakran és bizarr ötleteit és szeszélyes, könnyu volt a barokk és az üresség pusztán külso és capziosi. A tizenhetedik század óta a század volt a kialakításán munkálkodó ellenreformációs és spanyol túlsúlya az olaszországi Risorgimento irodalmi kritikus, a hold után a Megvilágosodás, az Arcadia, barokk, nem esik egybe az ötleteit és újdonság hivatalos keresi a külso gondolatok a politikai és szociális és a muvészet, a játék és a hedonizmusba vezet, önmagában. A visszavonás gondolata a korai olasz irodalom története és kritikus értékelését, az üres és terméketlen, irodalom, elhanyagolta a képi muvészetek és a zene, valamint a fin Európában és Latin-Amerikában, észrevette a brilliance ötleteit és mély értelemben, dekoratív. A fogantatástól a muvészet és a költészet kizárólag a carducciano classicism és a civilizáció, a Risorgimento miatt az olasz irodalom története, de Sanctis, Benedetto Croce, a negatív ítélet szinte barokkos, secentismo, ha nem éppen a romló marinismo, ha a mulasztás, eloadómuvészetek és a zene, a híres történet, hogy a barokk kor, Olaszország, 1929. A filozófus volt, mielott azonban Calcaterra, Jet és más tudósok, aki a legnagyobb olasz költészet, a tizenhetedik században; ilyen szempontból, a példányok próbákra és az új olasz irodalom-, illetve a tizenhetedik században, 1911 és 1931, valamint a különbözo írók, anélkül, hogy pontosan úgy érezte, hogy több barocchismi, Basile Lo Cunto de (arc, Olasz a Pentamerone magát"). A negatív ítélet sokszor oka több feltuno provokált, és valójában a kultúra, szellemiség helyett, a barokk irodalom és költészet, a kritikus helyzetben a hosszú ugyanolyan kritikus olasz egyetemen, és még egy rossz az a hozzájárulás, hogy a reneszánsz felé mozdul el az új hódítások: a valóságban már Karl Vossler, nagy odaadással, nem tudta elfogadni, a barátom és volt jelen a betuket, majd, a Spanyol Góngora és más költok. A negatív ítéletet a barokk (a valódi mozgás furcsa és bizarr, a költoi (vagy culteranismo gongorismo), spanyol, francia és angol nyelvu preziosismo eufuismo olykor kisebb a negatív értéket a muvészet történetét is. És ez a komoly csalódást azoknak, akik imádják a barokk építészet Európában és Latin-Amerikában, és elhagy a pontosan meghatározott barokk zene. Ezzel ellentétben a trend negatrice, vagy legalább korlátozása, a barokk, az általános és különös, hogy az irodalom (és a kritikusok secentismo ido) a katalán kíváncsiságon Eugenio D'Ors, a híres könyv, széles körben elterjed francia fordításban 1936-ban, a barokk, a lélek és isten, a tipológia, a vantò classicism ellentétben, a formai harmóniát és a muvészetek, euritmia. Sok, már eleve egy bizonyos módon Wölfflin 1888 óta a reneszánsz és a barokk, és a kritika az új trendeket, a muvészet, a tiszta látást polemically lett volna lehetosége, a D'Ors, a barokk ízlés szerint ötleteit, az új és a ragyogó, a szabályokat többé-kevésbé classicism iskola.

Ha az elmúlt néhány Nisard nem tehet a francia romantikus, mint a latin költok az elítélt dekadenciájával szemben most dicsekedni szabálytalan jellegu, hanem inkább évszázadok óta újítók pozitív elemek kapcsolódnak az emberi szellem ötleteit, bizonyos tendenciák alessandrinismo a középkor számos formális hódítások, a natura morta, festés, kerti muvészi, a dekoráció, a drágaköveket és a vicceket. Valami szabálytalan egyébként a barokk áll, amely egy-két évszázaddal ezelott azt jelentették: pearl barrueca furcsa alakú, és tökéletesen kerek, vagy a francia barokk melléknév (származási) Spanish-Portuguese csatlakozott a hagyományos olasz baroco (az iskolai filozófia a középkorban). Az lenne a "faj" (csaló) az idézett is volt, mintha a "csalást". És azt is észrevette, hogy a hipotézis (merész), akik minden bizonnyal a spanyol barrueco berrueco vagy, azon kívül, hogy a szabálytalan gyöngy vagy scaramazza, eloször is a "meredek" (és könnyen csatlakozhat a francia Mansart* stílusában meglehetosen rokokó). Bármi legyen is a neve, barokk, eloször a neoclassical rationalists és a tizennyolcadik század, mint rajongó, és tüntetoleg, bizonyos, hogy néhány éve már a muvészet és az irodalom nagy része a teljes Európa, a Cinquecento és a tizennyolcadik század, pozitív értelemben, hogy az a civilizáció, szeretett volna új és nagyrabecsülésünket és kritikus (és nem csak az a kérdés, hogy a gömb a hedonizmusba vezet) a fantasy, az ivarzás, a keresés, az új. Ez az értékelés nem is szükségesek, ha figyelembe veszi, hogy a barokk az, hogy a világban, a civilizáció egyes népek és a saját korlátait is ötletes, Angliában, ahol a reneszánsz adta annak a civilizációnak az íze tökéletes, a társaság és az istent, mint a legfelsobb szinte petrarchismo meghódítása. Már mondtam, hogy az olasz irodalom prebarocco ízét, a gondolkodó, a Aretino, fantázia, a színházi, az ajtó alsó áramlatokkal járt és különösen a kíséro rendezvények a classicism dalokba is, a test és az irodalmi Bruno a lehetetlenség, hogy egy egységes, minden, még a nagy reneszánsz; a francia preziosismo indokolatlanok, oszintén, barokk díszítésu, a katolikusok és a hugenották a költok, a metafizikus költok angol (a híres két meghatározás) és más szerzok a barokk megerosítése elengedhetetlen a kutatás újszerusége és a jobb, a zseniális ötleteit és minden szabályt. Színház Érdekes eleme az, hogy a barokk az színház, különösen Franciaországban és Olaszországban is: kutatási zsibvásárba, érzékiséget, a szenvedély, a nagy, látványos jelenetek tuno hústrancsírozást hatások, a meglepetéseket. Nyilvánvaló fejlodés miatt a reneszánsz színház (Seneca) hatása a szenvedélyek és az eroszakos hatások, ördögi vagy erkölcstelen incesti (bezárólag) még a moraleggianti trendeket. A gog, a féktelen politikai szenvedély (még a nok végzik, gyakran egy másik szélsoséges eset a "csoda", hogy így sokkal többet kell "wow", a fejeket a jelenet lerövidítve, váratlan awards stb. jellemzo a barokk színházi az Emanuele Tesauro Ermenegildo, Olaszországban (és néhány, az ADAM és Andreini Franciaország Scédase A., Charite, Hardy, a Poullet Machabée Virey du többen Gravier, Saint Vincent, de Gallardon Boissin. A vizuális hatás s a barokk nyelvi az a jelenet, amikor több kiváló alkotások, nyelv, jóllehet a központi téma imaginifico gyakran jelenik meg a játékban, a fikció és a valóság közötti kontraszt, élet és álom között. Azt hiszem, a tragédia, a Shakespeare-i elisabettiana tragédiáját, Molie, Calderón és a híres komikus La Vida es sueño, és a spanyol színház. Az új költoi világ muvészeti majd lenne egy új szabályok alapján; az íz, poetics, mindig várható. A barokk, a maga a modern költészet, az önálló és a spontán, nem kizárt, hogy a hedonista jellege, hogy felfedi magát, és még a muvészetek háza és a modernitás követelményeinek, küzdeni. Tudatában volt, hogy a muvészetek és az emberi munka és a levelet, majd a világ válságában, a felfedezések és a várható új csodáira. Ez a követelmény a barokk hallható modern történelmi idoszak, amely már az új fejleményeket, még a romantikus korszak (még akkor is, ha ez a rekesz minden hivatalosan túl szorosan követi a a megvilágosodás és a tizennyolcadik század rationalism).

Valójában sok szempontból a regény és a modern költészet magyarázható csak a barokk. Muvészet: Általános információ A képi muvészet, idorendben a lépés sajátos modorral és a végeredmény az, aki a barokk (XVII század meglehetosen rokokó és a XVIII) . A sajátos modorral kezdve pontosan tudja a genesis vázlat a barokk (általános szükségszeruen összetettsége azt jelenti, hogy a jelenségek), az érzékenység, a természet megújul, a stílusok és a formák, az elore meghatározott mannerist válság megmutatta a kopás, a modulok ismétlését már kimerítették. A válság, az esztétika és a kognitív, a vallási és a politikai, a bírálat kialakításán munkálkodó ellenreformációs ösztönzése, és a klasszikus egyházjog és kifejezési formák és melyik átértékelniük megjelenés: nem igényelt nagyobb az arány a természet és a formák, de nem jelent új jelentést és az érzelmi dolgok között. Ez jelentos felújítás, amely a különbözo azt jelenti, hogy ügyes technikával, míg a illusionism helyezi a barokk muvész. A tér, ami architektúra és szerves: geometriai oka nem feltétlenül esik egybe a lényeg, hanem az , hogy a megjelenés és a valóság közötti határ. A kilátás a scenographic illusiva és a nézo kapcsolata: az épület nyitott passzív folyamatos kapcsolat a városi térben vagy a tájkép; szent a pengék gesztus felkéri az érzelmi részvételét; a szobrászatban, mindig dinamikus kapcsolat a teret, rajta. A bensoséges közötti kölcsönhatásokat, látványos és hely megfelel a nagyobb mértéku betartása a különbözo technikák között: a festészet, a szobrászat, az építészet, az építészet és a megváltoztatása dekoráció született. A fény, ami lényeges eleme a tér barokk, nem a "Lumen" tiszta és abszolút a reneszánsz, de végtelen "relatív", a folyosókon, az egyházak, és vonulj a struktúrák, a színeket, vagy li elokészíti, a drapériák, a sugarak visszaidézzem a márvány, vakolat, aranyozott fából. A barokk nyelvi fejlesztés a korábbi évtizedekben a tizenhetedik századi Rubens által, a tények és a Borromini hódítás minden szinten dolgozók: kézmuvesek, modellers carvers, argentieri, hozzájárulnak a diffúziós fontos hozzájárulást. Ezen alapveto szempontokat, az új stílus nem elvált mély ragaszkodást, a történelmi valóság, növekszik és fejlodik: az abszolút monarchiák (Spanyolország és Franciaország) és a pápák vagyunk postcontroriformistico hozzájárul az igéknek és határozott elképzelés az egyes alakok az egyház és az udvar Valga: például a tipológia, a templom egy gazdagon díszített, az egyik, hogy Jézus del Vignola, a tökéletes funkcionalitás Liturgia Kézikönyvébol vettek át, Európában és Amerikában is. És egy panoráma a szempontjaira, a nemzeti és regionális megmunkálások és még kevésbé azok a dinamikus szuziesek classicism szónoki között és az egyházjog miután elhessegette (építészet), a realizmus és a festészet allegorikus decorativismo (festmény), amely az Európai barokk, és hogy a kulturális körülmények mellett a nemzeti példás: Olaszországban a tények és a Borromini, és Pietro da Cortona milánóiakat. Így megtaláljuk a belso európai barokk nagy áramok és a hatása, hogy nem ássák alá a unity nemzetközi jelenség. A Naturalista és a scenographic, Olaszország és Spanyolország Közép-Európában és terjed, a külön az egyházi rendek, eléri az amerikai gyarmatokra; a jelenlegi tudományos és klasszikus Franciaországban, Angliában, Hollandiában, majd végül a nagy-realizmus milánóiakat, jelenség látszólag a barokk ellen vitairatokat a dekoratív értelemben, de scenographic született a figyelmet a természet, a klasszikus hagyományt, ami azt hittük az egyik érdekes az új stílust. Platerésco A hozzáadás, sm. (Pl. m. - Chi) [spanyol plateresco, platero, Demeter nevu ezüstmuves goldsmith]. Az építészeti stílus dekoratív hatása ismert, eros Spanyolországban az elso fele a XVI. században. A komplex kialakulása hozzájárult a tuzpiros elemek, a gótikus és reneszánsz olasz, francia és a Mudejar, csakúgy, mint a suru és gazdag íz, aprólékos díszítésu levezetheto az ékszereket. A plateresco is a megjelölt elaboratissima dekorációs tárgyak ezüst és arany, és már a felépítése, akik meghatározott Zuñiga Ortiznak adta platerescas kitüntetések a királyi kápolna a Sevilla. Legjellemzobb példája ennek a Salamanca (Egyetem, 1516-29; a Monterrey-i palota), Toledo (kórház, S., 1504.), Cruz Sevilla (Ajuntamento Alcalá de Henares), (1540-53), és a Guadalajara (Palacio del Infantado). - Elmélyítsék lásd Gedea Art 6 térfogat pp 246-252" "mélyíteni lásd Gedea Art 6. pp 246-252" vol. Tartalmazza a Sm. és hozzá (pl. m. - Chi) [XVIII. században; probl. Az iskola baroco]. 1) Sm, muvészeti és irodalmi, ami a teljes classicism a tizenhatodik században a Arcadia és általában a rationalism a tizennyolcadik században. (2) Az irodalmi és muvészeti alkotások reprodukálása, hogy ez a stílus vagy annak egyes vonatkozásait: barokk festmény, a palota, a barokk templomot. A kiterjesztés spregiativa dolésu, pazar, mesterséges, dagadt, bizarr, esetlen: "Barokk szakaszban a túlterhelt kocsit ori, pehely," (Gozzano). Szakirodalom A barokk nemek, secentismo, az olasz és a spanyol concettismo gongorismo és a történelmi idoszakot, amely nyilvánvaló, hogy értékelték, mint alapveto és jellemzo a tizenhetedik században. A példás, a reneszánsz, mely tagadhatatlanul elindult a hivatalos és az innovatív elemek a kifejezo jókedvvel fordulva impersonati gyakran és bizarr ötleteit és szeszélyes, könnyu volt a barokk és az üresség pusztán külso és capziosi. A tizenhetedik század óta a század volt a kialakításán munkálkodó ellenreformációs és spanyol túlsúlya az olaszországi Risorgimento irodalmi kritikus, a hold után a Megvilágosodás, az Arcadia, barokk, nem esik egybe az ötleteit és újdonság hivatalos keresi a külso gondolatok a politikai és szociális és a muvészet, a játék és a hedonizmusba vezet, önmagában. A visszavonás gondolata a korai olasz irodalom története és kritikus értékelését, az üres és terméketlen, irodalom, elhanyagolta a képi muvészetek és a zene, valamint a fin Európában és Latin-Amerikában, észrevette a brilliance ötleteit és mély értelemben, dekoratív. A fogantatástól a muvészet és a költészet kizárólag a carducciano classicism és a civilizáció, a Risorgimento miatt az olasz irodalom története, de Sanctis, Benedetto Croce, a negatív ítélet szinte barokkos, secentismo, ha nem éppen a romló marinismo, ha a mulasztás, eloadómuvészetek és a zene, a híres történet, hogy a barokk kor, Olaszország, 1929. A filozófus volt, mielott azonban Calcaterra, Jet és más tudósok, aki a legnagyobb olasz költészet, a tizenhetedik században; ilyen szempontból, a példányok próbákra és az új olasz irodalom-, illetve a tizenhetedik században, 1911 és 1931, valamint a különbözo írók, anélkül, hogy pontosan úgy érezte, hogy több barocchismi, Basile Lo Cunto de (arc, Olasz a Pentamerone magát"). A negatív ítélet sokszor oka több feltuno provokált, és valójában a kultúra, szellemiség helyett, a barokk irodalom és költészet, a kritikus helyzetben a hosszú ugyanolyan kritikus olasz egyetemen, és még egy rossz az a hozzájárulás, hogy a reneszánsz felé mozdul el az új hódítások: a valóságban már Karl Vossler, nagy odaadással, nem tudta elfogadni, a barátom és volt jelen a betuket, majd, a Spanyol Góngora és más költok. A negatív ítéletet a barokk (a valódi mozgás furcsa és bizarr, a költoi (vagy culteranismo gongorismo), spanyol, francia és angol nyelvu preziosismo eufuismo olykor kisebb a negatív értéket a muvészet történetét is.

És ez a komoly csalódást azoknak, akik imádják a barokk építészet Európában és Latin-Amerikában, és elhagy a pontosan meghatározott barokk zene. Ezzel ellentétben a trend negatrice, vagy legalább korlátozása, a barokk, az általános és különös, hogy az irodalom (és a kritikusok secentismo ido) a katalán kíváncsiságon Eugenio D'Ors, a híres könyv, széles körben elterjed francia fordításban 1936-ban, a barokk, a lélek és isten, a tipológia, a vantò classicism ellentétben, a formai harmóniát és a muvészetek, euritmia. Sok, már eleve egy bizonyos módon Wölfflin 1888 óta a reneszánsz és a barokk, és a kritika az új trendeket, a muvészet, a tiszta látást polemically lett volna lehetosége, a D'Ors, a barokk ízlés szerint ötleteit, az új és a ragyogó, a szabályokat többé-kevésbé classicism iskola. Ha az elmúlt néhány Nisard nem tehet a francia romantikus, mint a latin költok az elítélt dekadenciájával szemben most dicsekedni szabálytalan jellegu, hanem inkább évszázadok óta újítók pozitív elemek kapcsolódnak az emberi szellem ötleteit, bizonyos tendenciák alessandrinismo a középkor számos formális hódítások, a natura morta, festés, kerti muvészi, a dekoráció, a drágaköveket és a vicceket. Valami szabálytalan egyébként a barokk áll, amely egy-két évszázaddal ezelott azt jelentették: pearl barrueca furcsa alakú, és tökéletesen kerek, vagy a francia barokk melléknév (származási) Spanish-Portuguese csatlakozott a hagyományos olasz baroco (az iskolai filozófia a középkorban). Az lenne a "faj" (csaló) az idézett is volt, mintha a "csalást". És azt is észrevette, hogy a hipotézis (merész), akik minden bizonnyal a spanyol barrueco berrueco vagy, azon kívül, hogy a szabálytalan gyöngy vagy scaramazza, eloször is a "meredek" (és könnyen csatlakozhat a francia Mansart* stílusában meglehetosen rokokó). Bármi legyen is a neve, barokk, eloször a neoclassical rationalists és a tizennyolcadik század, mint rajongó, és tüntetoleg, bizonyos, hogy néhány éve már a muvészet és az irodalom nagy része a teljes Európa, a Cinquecento és a tizennyolcadik század, pozitív értelemben, hogy az a civilizáció, szeretett volna új és nagyrabecsülésünket és kritikus (és nem csak az a kérdés, hogy a gömb a hedonizmusba vezet) a fantasy, az ivarzás, a keresés, az új. Ez az értékelés nem is szükségesek, ha figyelembe veszi, hogy a barokk az, hogy a világban, a civilizáció egyes népek és a saját korlátait is ötletes, Angliában, ahol a reneszánsz adta annak a civilizációnak az íze tökéletes, a társaság és az istent, mint a legfelsobb szinte petrarchismo meghódítása. Már mondtam, hogy az olasz irodalom prebarocco ízét, a gondolkodó, a Aretino, fantázia, a színházi, az ajtó alsó áramlatokkal járt és különösen a kíséro rendezvények a classicism dalokba is, a test és az irodalmi Bruno a lehetetlenség, hogy egy egységes, minden, még a nagy reneszánsz; a francia preziosismo indokolatlanok, oszintén, barokk díszítésu, a katolikusok és a hugenották a költok, a metafizikus költok angol (a híres két meghatározás) és más szerzok a barokk megerosítése elengedhetetlen a kutatás újszerusége és a jobb, a zseniális ötleteit és minden szabályt.

Színház Érdekes eleme az, hogy a barokk az színház, különösen Franciaországban és Olaszországban is: kutatási zsibvásárba, érzékiséget, a szenvedély, a nagy, látványos jelenetek tuno hústrancsírozást hatások, a meglepetéseket. Nyilvánvaló fejlodés miatt a reneszánsz színház (Seneca) hatása a szenvedélyek és az eroszakos hatások, ördögi vagy erkölcstelen incesti (bezárólag) még a moraleggianti trendeket. A gog, a féktelen politikai szenvedély (még a nok végzik, gyakran egy másik szélsoséges eset a "csoda", hogy így sokkal többet kell "wow", a fejeket a jelenet lerövidítve, váratlan awards stb. jellemzo a barokk színházi az Emanuele Tesauro Ermenegildo, Olaszországban (és néhány, az ADAM és Andreini Franciaország Scédase A., Charite, Hardy, a Poullet Machabée Virey du többen Gravier, Saint Vincent, de Gallardon Boissin. A vizuális hatás s a barokk nyelvi az a jelenet, amikor több kiváló alkotások, nyelv, jóllehet a központi téma imaginifico gyakran jelenik meg a játékban, a fikció és a valóság közötti kontraszt, élet és álom között. Azt hiszem, a tragédia, a Shakespeare-i elisabettiana tragédiáját, Molie, Calderón és a híres komikus La Vida es sueño, és a spanyol színház. Az új költoi világ muvészeti majd lenne egy új szabályok alapján; az íz, poetics, mindig várható. A barokk, a maga a modern költészet, az önálló és a spontán, nem kizárt, hogy a hedonista jellege, hogy felfedi magát, és még a muvészetek háza és a modernitás követelményeinek, küzdeni. Tudatában volt, hogy a muvészetek és az emberi munka és a levelet, majd a világ válságában, a felfedezések és a várható új csodáira. Ez a követelmény a barokk hallható modern történelmi idoszak, amely már az új fejleményeket, még a romantikus korszak (még akkor is, ha ez a rekesz minden hivatalosan túl szorosan követi a a megvilágosodás és a tizennyolcadik század rationalism). Valójában sok szempontból a regény és a modern költészet magyarázható csak a barokk. Muvészet: Általános információ A képi muvészet, idorendben a lépés sajátos modorral és a végeredmény az, aki a barokk (XVII század meglehetosen rokokó és a XVIII) . A sajátos modorral kezdve pontosan tudja a genesis vázlat a barokk (általános szükségszeruen összetettsége azt jelenti, hogy a jelenségek), az érzékenység, a természet megújul, a stílusok és a formák, az elore meghatározott mannerist válság megmutatta a kopás, a modulok ismétlését már kimerítették. A válság, az esztétika és a kognitív, a vallási és a politikai, a bírálat kialakításán munkálkodó ellenreformációs ösztönzése, és a klasszikus egyházjog és kifejezési formák és melyik átértékelniük megjelenés: nem igényelt nagyobb az arány a természet és a formák, de nem jelent új jelentést és az érzelmi dolgok között. Ez jelentos felújítás, amely a különbözo azt jelenti, hogy ügyes technikával, míg a illusionism helyezi a barokk muvész. A tér, ami architektúra és szerves: geometriai oka nem feltétlenül esik egybe a lényeg, hanem az , hogy a megjelenés és a valóság közötti határ. A kilátás a scenographic illusiva és a nézo kapcsolata: az épület nyitott passzív folyamatos kapcsolat a városi térben vagy a tájkép; szent a pengék gesztus felkéri az érzelmi részvételét; a szobrászatban, mindig dinamikus kapcsolat a teret, rajta. A bensoséges közötti kölcsönhatásokat, látványos és hely megfelel a nagyobb mértéku betartása a különbözo technikák között: a festészet, a szobrászat, az építészet, az építészet és a megváltoztatása dekoráció született. A fény, ami lényeges eleme a tér barokk, nem a "Lumen" tiszta és abszolút a reneszánsz, de végtelen "relatív", a folyosókon, az egyházak, és vonulj a struktúrák, a színeket, vagy li elokészíti, a drapériák, a sugarak visszaidézzem a márvány, vakolat, aranyozott fából. A barokk nyelvi fejlesztés a korábbi évtizedekben a tizenhetedik századi Rubens által, a tények és a Borromini hódítás minden szinten dolgozók: kézmuvesek, modellers carvers, argentieri, hozzájárulnak a diffúziós fontos hozzájárulást. Ezen alapveto szempontokat, az új stílus nem elvált mély ragaszkodást, a történelmi valóság, növekszik és fejlodik: az abszolút monarchiák (Spanyolország és Franciaország) és a pápák vagyunk postcontroriformistico hozzájárul az igéknek és határozott elképzelés az egyes alakok az egyház és az udvar Valga: például a tipológia, a templom egy gazdagon díszített, az egyik, hogy Jézus del Vignola, a tökéletes funkcionalitás Liturgia Kézikönyvébol vettek át, Európában és Amerikában is. És egy panoráma a szempontjaira, a nemzeti és regionális megmunkálások és még kevésbé azok a dinamikus szuziesek classicism szónoki között és az egyházjog miután elhessegette (építészet), a realizmus és a festészet allegorikus decorativismo (festmény), amely az Európai barokk, és hogy a kulturális körülmények mellett a nemzeti példás: Olaszországban a tények és a Borromini, és Pietro da Cortona milánóiakat. Így megtaláljuk a belso európai barokk nagy áramok és a hatása, hogy nem ássák alá a unity nemzetközi jelenség. A Naturalista és a scenographic, Olaszország és Spanyolország Közép-Európában és terjed, a külön az egyházi rendek, eléri az amerikai gyarmatokra; a jelenlegi tudományos és klasszikus Franciaországban, Angliában, Hollandiában, majd végül a nagy-realizmus milánóiakat, jelenség látszólag a barokk ellen vitairatokat a dekoratív értelemben, de scenographic született a figyelmet a természet, a klasszikus hagyományt, ami azt hittük az egyik érdekes az új stílust.